Pozycjonowanie strony internetowej

Jak pozycjonuje się sklepy internetowe
Dlaczego pozycjonowanie stron www powinno być na szczycie hierarchii wśród działań marketingowych każdej firmy? Ponieważ jest to najmniej nachalny sposób na dotarcie do użytkowników z ofertą. Potencjalny klient trafia na naszą stronę, gdy wyszukuje konkretnych informacji. Nie odczytuje tego jako działań marketingowych, nie ma również odczucia, że są w jakiś sposób nachalne, jak choć wyskakujące banery.



W jaki sposób prowadzić pozycjonowanie stron?

Możemy oczywiste działania stworzyć własną pracą, jak: prowadzenie bloga eksperckiego, udzielanie wywiadów na inne strony w zamian za link prowadzący do firmowej witryny. Natomiast powinno się rozpocząć od starannego tworzenia treści, w których będą przewijać się słowa kluczowe, czyli słowa kluczowe wyszukiwane przez internautów w Google. Im dokładniej określimy słowa kluczowe, najlepiej 2 albo 3-członowe, tym mamy mniejszą konkurencję. Zainteresowanie konkretnymi frazami możemy sprawdzić w planerze Google Adwords.

Dlaczego warto prowadzić pozycjonowanie lokalne?

Nawet w sytuacji działalności prowadzonych globalnie, dzięki dostępowi do internetu i usługach online, warto prowadzić pozycjonowanie lokalne, ponieważ klienci w wielu przypadkach szukają usług, wpisując nazwę konkretnego miasta. Jeżeli już przykładowo siedziba naszej firmy znajduje się w Łodzi i tam jest zarejestrowana, warto wpisywać słowa kluczowe, takie jak: pozycjonowanie stron Łódź.

O Czym jeszcze pamiętać?

Na pozycjonowanie pozycjonowanie stron internetowych mają wpływ także niezbite aspekty samej witryny: to jak bardzo szybko się ładuje, czy nie kopiujemy na niej treści dostępnych w internecie (Google obniża pozycję za tzw. duplicat content). Powinno się też zadbać o cachowanie, w tym celu można zainstalować specjalną wtyczkę. Istotne jest też, by nasza witryna była czytelna na urządzeniach mobilnych, a nie wyłącznie deskopowych.

Warto zobaczyć: projektowanie stron internetowych łódź.