Bez wątpienia w pracy może być to postrzegane marginalnie, ale rzeczywiście ma faktycznie bardzo duże znaczenie. Kłopotem okazują się ważne rozmowy, kiedy pracownik musi np zadzwonić do klienta albo kontrahenta. Budka telefoniczna akustyczna rozwiązuje ten problem. Taką budkę można postawić w przestrzeni open space omal w każdym miejscu, a najlepiej gdzieś na uboczu, w ustron nym miejscu, które będzie jednocześkiepsko zinfrastrukturowane z pozostałą częścią biura. W takiej budce pracownicy mogą prowadzić ciche rozmowy telefoniczne, ogólnie budka ta jest przystosowana do prowadzenia rozmów służbowych i taki jest jej cel, ale pracownicy mogą z tego również skorzystać w sytuacji prowadzenia rozmów prywatnych. Budka telefoniczna jest przystosowana dla jednej osoby, niemniej jednak niektóre modele umożliwiają prowadzenie mini konferencji mieszczącej wręcz cztery osoby. W sposób automatyczny cena takiej budki jest jednak o sporo wyższa. Tego rodzaju budki akustyczne ukazują się w zwiększającej się liczbie biur, a pracownicy są realnie zadowoleni z sposobności korzystania z nich i spokojnej pracy.
Źródło: wyciszanie call center.