Producent kalendarzy

Przy wyborze kalendarza promocyjnego należy zwrócić uwagę na jego układ, np. kalendarze książkowe z układem trzymiesięcznym lub holenderski kalendarz promocyjny, w którym bieżący miesiąc jest zaznaczony z większą ilością miejsca na notatki, a następnie po obu stronach znajduje się układ tabelaryczny dla poprzedniego i następnego miesiąca. Możesz także podarować swoim klientom, pracownikom i partnerom kalendarze ścienne i pasujące do nich kalendarze książkowe z taką samą grafiką, ażeby udekorować biuro i nadać swojej marce jeszcze bardziej profesjonalny wizerunek.

Firmowy kalendarz promocyjny - tworzenie Spersonalizowane kalendarze są zazwyczaj drukowane metodą sitodruku, ażeby obniżyć koszty i umożliwić zakup większej ilości produktów, a tym samym zwiększyć reklamę Twojej firmy. Można także wybrać kalendarze z czterokolorowym nadrukiem cyfrowym, przykładowo. w sytuacji bardziej szczegółowych i kolorowych znaków logo. Inną strategią jest wybór fotokalendarza ze zdjęciami tematycznymi, które są odpowiednie dla branży, w której działa Twoja firma, np. kalendarz ze zdjęciami psów i kociąt dla gabinetu weterynaryjnego albo sklepu zoologicznego. Fotokalendarze o tematyce podróżniczej do ekspozycji w biurze podróży lub z artystycznymi dziełami sztuki a także wieloma innymi obrazami i grafikami, odpowiednimi dla sektora, w którym działa Twoja firma. Fotokalendarze w każdej sytuacji cieszą się popularnością, zwłaszcza jeśli przedstawiają obrazy, które pomagają się zrelaksować i pobudzają kreatywność, i są perfekcyjne do przechowywania w biurze albo na biurku. Zbudowanie spersonalizowanego kalendarza jest bardzo proste - po wybraniu szablonu wystarczy dodać swoje personalizacje i rozprowadzić go w taki sposób, by wiadomość promocyjna krążyła przez 12 miesięcy w roku. Kalendarze książkowe z logo to na prawdę bardzo dobry sposób na zareklamowanie własnej firmy.
Warto sprawdzić: www.iveno.eu