Praktyczny upominek – notes firmowy

Tradycyjny papierowy notes wciąż jest w modzie. Na jego pozycję nie wpłynął dosłownie dynamiczny postęp technologiczny, zapewniający narzędzia do prowadzenia zapisków elektronicznych. Papierowy notes nadal jest niezastąpiony przy prowadzeniu notatek i porządkowaniu myśli.

Jak się natomiast okazuje, notesy firmowe oprócz tej podstawowej roli pełnią również inne funkcje. Notesy firmowe - co należy mieć świadomość tego? Notesy stanowią przede wszystkim bardzo funkcjonalny gadżet. Są podręczne i dostępne w najróżniejszych wariantach i formatach. Popularne są formaty A5, które są bardzo podręczne i mieszczą się w niewielkiej damskiej torebce. Ponadto - okładki mogą być wykonane z różnych materiałów zgodnie z życzeniem klienta. Może to być na przykład skóra albo ozdobny papier lub karton. Projekt graficzny okładki jest przygotowywany zgodnie z oczekiwaniami klientów. Dzięki takim właściwościom notesy reklamowe są doskonałymi nośnikami treści promocyjnych i z dobrym skutkiem utrwalają je w pamięci. Ogromna różnorodność formatów, materiałów a także wzornictwa sprawia, że notes przeznaczony na upominek dla klienta może być spersonalizowany specjalnie dla niego. Takie podejście przyczynia się do utrwalenia wizerunku firmy a także budowania trwałej więzi z klientem. A jest to bardzo istotny detal strategii marketingowej każdej firmy. Duże znaczenie ma użyteczność notesów reklamowych. Są elementem wyposażenia każdego biura, sprawdzają się jako upominki wręczane na targach branżowych czy szkoleniach. Dzięki temu, że okładka może być ozdobiona naszymi kolorami firmowymi i logotypem wpływa to na wzrost rozpoznawalności wizerunku naszej firmy. Prócz tego, elementy identyfikacji wizualnej firmy będą nasuwać pozytywne skojarzenia skorelowane z obdarowywaniem. Jest to więc działanie promocyjne, które pozwoli nam poszerzyć podstawę klientów.
Źródło informacji: notes firmowy