Upominek dla klienta – notesy spiralne z logo

Ważnym elementem strategii marketingowej jest stosowanie gadżetów reklamowych. Produkty wybierane na upominki dla klientów powinny cechować się funkcjonalnością oraz atrakcyjnym wyglądem. W tej roli dobrze sprawdzają się notesy.

Spośród różnorakich rodzajów w szczególności interesujący jest kołonotatnik, który daje duże możliwości personalizacji w zgodzie z oczekiwaniami klienta. Notesy spieralne a promocja firmy Kołonotatniki są bardzo praktycznym gadżetem, który jest niezastąpiony w biurze czy podczas szkolenia. Z tego względu stanowi trafny upominek dla każdego klienta. Wykorzystanie w nim spirali zwiększa sposobów jego indywidualnego dopasowania do potrzeb klienta. Okładka powinna być zaprojektowana tak, by zawierała elementy identyfikacji wizualnej firmy, a więc logo oraz dodatkowe elementy graficzne nawiązujące do profilu działalności firmy. Mogą być także użyte zdjęcia prezentujące nasze przedsiębiorstwo w pozytywnym świetle. Jeśli nie mamy odpowiednich zdjęć, a pragniemy, ażeby okładka nawiązywała do naszej branży, agencja reklamowa przygotowująca dla nas projekt na pewno coś zaproponuje. Zdjęcia muszą być bez wątpienia adekwatnej jakości. Jednakże notes spiralowany daje o wiele więcej możliwości personalizacji. Spirala może posiadać różną formę i kolorystykę. Na prawdę bardzo często stosowane są także wklejki reklamowe w notesie. Stanowią one dodatkowy nośnik treści reklamowych. Dodatkowo stosuje się również gumkę do zamknięcia czy wstążkę z nadrukiem. Takie drobne elementy stanowią o wysokiej jakości gadżetu i wywołują pozytywną reakcję, która ma wpływ na charakter naszej relacji biznesowej z klientem. Wśród upominków dla klienta notes na spirali jest produktem, który jest nie tylko fantastycznie funkcjonalny, podręczny, ale również w dyskretny nienachalny sposób promuje naszą firmę poprzez utrwalanie jej pozytywnego wizerunku w oczach klientów.
Warto zobaczyć: przeczytaj do czego wykorzystywany jest notes spiralowany