Gadżety reklamowe stanowią artykuły, których misją jest rozpowszechnianie firmy, czyli poprawianie wnyków sprzedaży usług lub towarów. Dodatkowo - kalendarze trójdzielne są idealnym nośnikiem treści promocyjnych. Wpływa na to nie tylko uniwersalność kalendarza, ale też jego funkcjonalność. Kalendarz reklamowy - co trzeba mieć świadomość tego? W tej roli dobrze sprawdzają się kalendarze, które mają kalendarium podzielone na trzy oddzielne części. Są to: miesiąc poprzedni, miesiąc aktualny a także miesiąc następny. Taka budowa powoduje, że kartki z miesiącami mają bardzo dużo miejsca na sugestie. Najczęściej stosuje się w nich jeszcze przesuwne ramki, które umożliwiają zaznaczenie dokładnie sprecyzowanej daty. Górną część kalendarza projektuje szczegół przeznaczony na szatę graficzną reklamową. Na prawdę bardzo często wykorzystuje się fotografie nawiązujące do profilu firmy i ukazujące ją w pozytywnym świetle. Takie kalendarze trójdzielne z zdjęciami mogą być urozmaicone dodatkowymi grafikami, które wpływają na estetykę zaprojektowania. Obowiązkowo umieszcza się również logo. Dane kontaktowe mogą być umiejscowione zarówno w górnej jak i w dolnej części. W części graficznej mogą być naniesione także inne treści czy znaki firmowe. Ważne, by cały projekt stanow ił spójną całość, która współgra z identyfikacją wizualną naszego biznesu. Będzie to świadczyć o naszym profesjonalnym podejściu. Właśnie dlatego zaprojektowanie oraz wykonanie kalendarza firmowego najlepiej pozostawić specjalistycznym firmom specjalizującym się w realizacji takich zamówień. Oczywiście graficy przygotują projekt na podstawie naszych wytycznych, zadbają jednakże, ażeby był zgodny z najnowszymi trendami i stanowił atrakcyjny upominek.
Polecana strona: kalendarze trójdzielne